Dijital Pazarlama – Sosyal Medya Hesap Yönetimi

blog24
Digital Marketing / Ürünler

Dijital Pazarlama – Sosyal Medya Hesap Yönetimi

Dijital Pazarlama – Sosyal Medya Hesap Yönetimi

Bugün sizlere IT HERO olarak keyif ile kullandığımız Sosyal Medya asistanımız Co-Schedule uygulamasını tanıtacağız.

Öncelikle Dijital Pazarlama‘da neden Sosyal Medya Hesapları yönetmelisiniz, bunu iyi anlamak gerekebilir.

  • Öncelikle genel geçer tüm performans ölçen sistemler (Google,Yandex,Bing) Sosyal Medya ile ne kadar entegre olduğunuzu ve ne kadar aktif kullandığınız gerçekten önemsiyor.
  • İş kolunuzun gerektirdiği Sosyal Medya hesaplarını yönetebileceğiniz gibi hemen her sektör bir şekilde Consumer Market yani Nihai Tüketici’den oluşuyor, bu dağınık profili hemen her platformda hedeflemeniz gerekiyor.
  • Marka bilinirliğinin arttırılması için yapılabilecek olan çalışmalar arasında, fiziki zahmeti sıfır ve marjinal-dost-maliyet esası ile en kolay erişim, sosyal medya hesaplarından geçiyor.
  • Bu madde biraz daha Dijital Pazarlama ile ilgili ancak, son olarak belirtelim ki ölçümleme yaparak, vakit ve bütçe harcamak size öngörülebilir hedeflerinize ulaşabilmeniz için ne yapmanız gerektiğini daha az duygusal, daha çok rakamsal ifade etmeyi hedefliyor.
  • Dijital Pazarlama ‘nın gereksinimleri ve gerekliliği ile ilgili burada çok fazla detay vermeyip, daha çok Sosyal Medya hesap yönetimini nasıl daha kolay hedefleyebiliriz buna odaklanacağız.

Bir çok On-Prem ürün ve SaaS hizmetleri olmasına karşın IT HERO olarak Short-List ettiğimiz bir ürün var, ismi Co-Schedule !

  • Bu uygulama ile içerik yönetiminizi otomatik bir şekilde gerçekleştirilebilir ve sosyal medya kanallarında doğru zamanda ve ilgi çekici şekilde içerik paylaşımı yapabilirsiniz.

Co-Schedule Sosyal Medya Kuyruk Yönetimi

Ürün size bir “Marketing Calendar” hizmeti sunuyor.

Tüm etkinlik ve içerik paylaşımlarınızı bu alanda tutabileceğiniz gibi dilerseniz, belirlediğiniz tiplerde ve rollerde farklı alt “Pazarlama Takvimleri” oluşturarak ilgili ekip veya kişilere atamalar yapabiliyorsunuz.

CoSchedule – Calendar

Analytics hizmetleri ile hangi içeriğin ne kadar “hit” aldığını veya paylaşıldığını görebiliyorsunuz, tabi bu hizmetler için Schema.Org ile etkileşim içerisinde olmalısınız.

CoSchedule-Top-Content

En gözde içerikleri, paylaşım yaptıkça, sistem sizin adınıza belirleyecek ve bunları, (burada bu ürün ile ilerlememizin en temel nedeni yatıyor) “Re-Queue” adını verdikleri özel mekanizma ile “Doğru Zamanda” doğru Sosyal Medya hesabında paylaşım yapacak şekilde zamanlayarak “Pazarlama Takviminize” işliyor.

CoSchedule-WordPressEditPost

Aynı zamanda eğer WordPress alt yapısını kullanıyorsanız, sanırım artık fazla söze gerek yok. Tüm içeriklerin otomatik bir şekilde tüm sosyal medya hesaplarınızda dağıtıldığını, paylaşım ve hit alma derecelerine göre otomatik bir şekilde tekrar paylaşıldığını gözlemlemek sizin için yeterli olacaktır.

Ürün içerisinde ayrıca “Workflow” seçenekleri mevcut ve bu seçeneği kullanarak organizasyonunuzda yer alan farklı ekiplerden farklı içerikleri bir onay mekanizmasına uyarlayarak, kontrol edilmiş içeriklerin paylaşılmasını sağlayabilirsiniz.

Ürün Nasıl Kurulur veya nereden başlamalıyım ?

  • Üreticinin web sitesi üzerinden, kısa bir üyelik işlemini tamamlayınız.
  • Sosyal Medya hesaplarınızı bağlamanız için uygulama sizi yönlendirecektir, bu tanımlamaları yapınız.
  • WordPress kullanıyorsanız, uygulama ekleme aracılığı ile ilgili plug-in’i indirerek, blog veya web sitenize kurulumunu yapınız.
  • Ardından haftanın sizin için hangi gün başladığını, hangi hesaplarda daha aktif olmak istediğinizi, hangi içerikleri paylaşmak istediğinizi belirtiniz.

Uygulamayı 15 gün ücretsiz olarak deneyebileceğinizi de hatırlatalım.

Ürün hangi platformlar ile entegre ?

-Bitly,Headline Analyzer,Evernote,Google Analytics,Google Calendar ve WordPress.

-Sosyal medya entegrasyonları ise Facebook,Twitter,Pinterest,Linkedin vb. tüm platformları desteklemekte.

Üretici firmanın tanıtım video’sunu sizler için ekledik.

https://vimeo.com/166544659

Leave your thought here

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir