İş Ortaklarımız

İş Ortaklarımız

ManageEngine

ManageEngine; Network, Server, Application, Computer, Mobil Devices, Service Desk, Active Directory
ve Security dahil olmak üzere BT işlemlerinin tüm yönlerini planlamanıza, yönetmenize, izlemenize ve
raporlamanıza yardımcı olur.
ManageEngine, yüksek ücretli danışmanlar için fazladan ödeme yapmaz ve bu tasarruflar müşteriye
aktarılırken fiyatlandırma için herhangi bir gizli maliyet içermez. ManageEngine fiyatına göre en iyi
performansı sunmayı hedefler.
ManageEngine 4000'den fazla çalışanı ile 190 ülkede 180.000'den fazla şirkete çözüm üretmektedir.
IT HERO olarak, ManageEngine ürünlerine dedike uzman kadromuzla en iyi fiyat garantisini sunmaktayız.
ITOM
OpManager
OpManager, Kurum Altyapısında Bulunan Tüm Cihazlarınızı İzler. Sizlere Özelleştirilen Dashboard’lar Üzerinden Performans, AĞ, Sistem, Uygulama Katmanlarının Anlık Durumunu Servis Eder. Cihazlara Tanımlanan Eşik Değer Ve Anomaly Değerlerine Yönelik Anlık Alarm Ve Raporlar Sunar. Bu Verileri Telnet, SSH, WMI, SNMP, Syslog, SNMP-Trap Gibi İletişim Protokolleri Üzerinden Almaktadır. Tek bir web sayfasından, Marka Bağımsız Tüm Sistemlerinizi Monitör Edebilir Ve Önleyici Bakım Aksiyonları Alabilirsiniz. OpManager, ManageEngine Monitoring Ürünüdür.
Desktop Central Plus
Desktop Central, UEM ile Tek Bir Ekran Üzerinden Linux, Mac, Windows, IOS, Android İşletim Sistemlere Sahip Cihazlarınızı Yönetebileceğiniz Uç Nokta Çözümüdür. Son Derece “User Friendly” Web Tabanlı Arayüze Sahip, Yönetimde Akıllı Cihazların, Serverlar, Telefonlar, Tabletler, Bilgisayarın Yönetimi, Uzak Bağlantı, Disk Şifreleme, Windows Konfigürasyon-Politika(Policy) Dağıtımı, Yama Yönetimi, Yazılım Dağıtımı, İşletim Sistemi Dağıtımı, Gibi Bir Çok Özelliği İle (Modern Device Management) Yapmanızı Sağlar. DTC UEM, ManageEngine ITOM Ürünüdür.
Applications Manager Plus
AppManager Uygulama Katmanı, Sunucu ve Sanallaştırma Sistemlerinizi Izleyebileceğiniz Bir ManageEngine Ürün Ailesi Üyesidir.
ITSM
ServiceDesk Plus
ITIL Tabanlı Bir Yardım Masası Ürünüdür. İhtiyacınıza Uygun Olarak 10 Dakika Gibi Kısa Bir Sürede Kurulum İşlemleri Tamamlanır ve İlk Günden İtibaren, Denenmiş Ve Dünyada Bir Çok İşletme Tarafından Kabul Görmüş Olay Yönetimi (Incident Management), Problem Yönetimi (Problem Management), Değişiklik ve Sürüm Yönetimi (Change Management) , Talep Yönetimi (Request Fullfilment) Gibi Bir Çok Süreci Çok Kısa Bir Sürede Devreye Alabilirsiniz. Bunların Dışında Envanter Yönetimi ve CMDB Gibi Konuları da Birinci Gün Kullanmaya Başlayabilir, Kurumunuza Özel İhtiyaçlarınız İçin Scripting Özelleştirmeleri Veya “Sürükle Bırak Sihirbazları İle” Kendi Dizaynınızı Geliştirebilir, Aynı Zamanda İş Akışları “Workflow” Tasarımları Oluşturabilirsiniz.
Active Directory
ADManager Plus
ADManager Plus Kurumunuzda Etki Alanı Yönetimini “AD Users And Computers Yerine” Son Derece Basit “User Friendly” Bir Arayüz Üzerinden AD Objelerinin Yönetebilirsiniz. Bunun Yanısıra AD Otomasyon, Delegasyon, Talep-Onay İş Akışları, WFS Yönetimi, Mail Yönetimi, GPO Yönetimi ile Office365 Entegrasyonu Ve AD Backup & Restore Yönetim Hizmetini de Aynı Ekrandan Sağlayan ManageEngine(Active Directory Management And Reporting Solution) Çözümüdür.
ADSelfService Plus
Active Directory Üyesi Son Kullanıcıların Şifrelerini “Self” Bir Şekilde Kendi Kendilerine Sıfırlamalarına (Resetlemelerine) Olanak Sağlayan %100 Web Tabanlı Bir ManageEngine Ürün Ailesi Üyesidir.
ADAudit Plus
ADAudit Plus, Kurum Etki Alanı Üzerindeki Tüm Kullanıcılara Hareketlerini izler, Özelleştirilen Dashboard’lar ile Kimin, Nerede, Ne zaman, Ne değişikliği Yaptığını Real Time Servis Eder. Bunun Yanısıra WFS, Workstation, Member Server, Print Server, Azure AD, Office365 Özelliği İle Bu Sistemler Üzerinde Bulunan Kullanıcı Aktivitelerine Yönelik Hazır Raporlar, Alarmlar, Anomaly Detection, Risk Essessment Ve Veri Arşivleme Özelliği Sunar. Adli Vakaları Bildirir. ADAudit Plus, Anı ve Geçmişi Denetlemenizi Ve Raporlamanızı Sağlayan Bir ManageEngine Raporlama Ürünüdür.
Exchange Reporter Plus
MS Exchange Üzerinde Gerçekleşen Tüm Mail Trafiğinin Raporlanmasının Yanı Sıra Exchange Server Auditing Yapabilen Bir Raporlama Ürünüdür. Bunların Yanı Sıra; ManageEngine Exchange Reporter Plus Hybrid Yapıları Destekler. Shell Scripting İle Karmaşık Raporlar Ve Vakit Alan Rutin İşlemleri Otomatik Ve Sürdürülebilir Bir Düzene Sokmanıza Olanak Sağlar. Forecast ve Trend Raporları İle Geçmiş Kullanımlarınızı İnceleyerek, Kapasite Planlamanıza Destek Olur, Karar Mekanizmanızı Sürdürülebilir Bir Şekilde Destekler.
Siem & Security
PasswordManager Pro
Kurumunuzun İhtiyacı Olan Şifre Saklama Politikalarını Password Manager Pro Dijital Kasasında Güvenle Tutabilir, Başta ISO27001 Olmak Üzere Bir Çok Regülasyon İçin Hap Çözüm Olarak Kullanabilirsiniz.
ADAudit Plus
Windows Domain Controller Üzerinde Oluşan Logları Ajan Veya Ajansız Olarak Real Time Izleyebileceğiniz, Aynı Zamanda Windows File Server Üzerinde Oluşan Loglarında Izlenebildiği Ve Anlık Alarmların Oluşturulabildiği Web Tabanlı Çalışan Bir ManageEngine Ürün Ailesi Üyesidir.
EventLog Analyzer
ManageEngine Eventlog Analyzer İle SIEM Projenizi Hızlı Bir Şekilde Devreye Alabilir Ve Sürdürülebilir Gelişmesine Tanıklık Edebilirsiniz. ManageEngine Eventlog Analyzer İle “Txt” , “Windows Eventlog” , “Syslog” Gibi Loglama Methodlarını Destekleyen Tüm Cihazlardan Marka Bağımsız Olarak Log Alabilir, “Korelasyon” Modülü İle İstediğiniz Tipte Alarmlar ya da Raporlar Alabilirsiniz. Üzerinde Express Sunmuş Olduğu Raporlar ve Korelasyonlar Size Birinci Gün Çıktı Üretmenize Destek Olur.

Solarwinds

Globalde rakiplerine göre Enterprise, CMMC Seviye 3 uyumluluğuna sahip, Yeni Digital İmza
sertifikalarıyla en güvenli monitoring yazılım üreticisidir. Genişletilmiş esnek izleme portföyüne sahip
olup, BT alt yapısında bulunan ve marka bağımsız tüm cihazlarınızı basit arayüz ve Dashboard’lar
üzerinden sizin için izler, bilgi verir, talep açar ve siz isterseniz aksiyon alır. Kurumların en çok ihtiyaç
duyduğu cihaz izleme izleme, performans değerlendirme, akıllı sistem gereksinim hesaplama teknolojisi
ile kurumlara katma değer sağlamaktadır.
IT HERO olarak müşterilerimizin ihtiyaçlarını uçtan uca inceleyip, ihtiyaç duyulan modülleri önererek,
direkt alımla ürünleri hızla sağlamaktadır. Bu alanda 55’den fazla SolarWinds altyapı yönetim projesi, IT
HERO’nun uzman kadrosu tarafından başarıyla tamamlanmıştır.
SolarWinds’in ödüllü altyapı yönetim yazılımları ile, kullanıcılar tüm altyapılarını rahatlıkla izleyebilir ve
yönetebilirler.
IT HERO, SolarWinds modülleri ile karmaşık ağ yapınızın topolojisini tekbir ekranda toplar ve analiz
etmenizi sağlar.
Network Management
NPM
SolarWinds NPM, Son Derece Özelleştirilebilir Web Arayüzü İle Ağınızdaki Binlerce Düğümün ve Arabirimlerin Performansıyla İlgili Birleşik Bir Görünüm Sağlar. Tek Bir Web Sayfasından, Gerçek Zamanlı Olarak Neler Olduğunu Tam Olarak Görmek İçin Ağınızdaki Herhangi Bir Öğeyi İnceleyebilirsiniz.
NTA
SolarWinds NetFlow Traffic Analyzer (NTA), Ağ Akışınızdaki Trafiği Yakalamanıza ve Elde Ettiğiniz Değerleri, Anlaşılabilir ve Düzenli Tablolara Dökerek Şirket Ağınızı Kimin, Nasıl ve Hangi Amaçla Kullandığını Gösterir.
NCM
Solarwinds Network Configuration Manager, Birden Fazla Sağlayıcıya Sahip Networklerinizi Heterojen Bir Yapıda Kolayca Yönetmenizi Sağlar. Solarwinds NCM, Routerlarınızı, Switchlerinizi, Firewallarınızı, Yük Dengeleyicilerinizi ve Wireless Access Pointlerinizi Tek Bir Noktadan Yönetmenizi Sağlar. Solarwinds NCM'in Desteklediği Markalar, Cisco, Cisco ASA, Dell, Adtran, Arris, Aruba, Nortel, Nortel Alteon, Nortel BayStack, Extreme, Marconi, Radware, Netscreen, Motorola, HP, Netscalar, Juniper, Foundry ve F5.
ITSM
SAM
Solarwinds Server & Application Monitor (Solarwinds SAM), Bir Web Arayüzü İle Uygulamanızı ve Bu Ortamları İzlemeniz İçin Size Araçlar Sunar. SAM Özel Şablonlar, Uygulama İzleme ve Uygulamaya Ait Durum ve Problemler İle İlgili Akıllı Alarmlar Üretmenizi Sağlar.
VM
Solarwinds Virtualization Manager, Diğer Solarwinds Ürünleri İle Orion Platformu İle Entegre Olabilen, Kullanımı Kolay ve Ölçeklenebilir Sanallaştırma Yönetimi Yapmanızı Sağlar. Solarwinds VM, Sanal Makinelere ve Bu Makinelerin Destek Altyapılarının Görünmelerini Sağlar.
SRM
Solarwinds Storage Resource Monitor Storage Dizinini İzlemenize ve Olası Sorunları Konumlandırmanıza ve Çözmenize Yardımcı Olur. SRM, Çok Sayıda Aygıt ve Vendorları, Kullanıcıyı Asgari Düzeyde Etkileyebilecek Bir Ortam Sağlar. SRM İki Modül Kapsar, Bunlar; SRM Orion Modülü ve SRM Profiler Modülü.
APOP
SolarWinds APOP
Database Management
DPA
Solarwinds DPA, Oracle, SQL Server, MySQL, DB2 ve Sybase Veritabanları İçin Performans Sıkıntılarını İzlemenizi, Bulmanızı ve Çözmenizi Sağlar. Solarwinds DPA Ajansız Bir Mimariye ve Genişletilmiş Veritabanı İzleme İçin Bekleme Tabanlı Analitiğe Sahiptir. Solarwinds DPA %1'den Daha Az Bir Kaynak Kullanır ve Üretim Sistemlerinde Performansı Düşürmez.
Siem & Security
SIEM
Solarwinds SIEM, Şüpheli Aktiviteler ve Otomatik Yanıtları Anında Bulup Ortadan Kaldırmanıza Yardımcı Olur. Solarwinds SIEM, İhtiyaç Duyduğunuz Görünürlük, Güvenlik ve Kontrolü Sağlamak İçin Gerçek Zamanlı Log Analizi, Olay Korelasyonu ve Geçici Aramayı Birleştiren TriGeo® Güçlü Teknolojisine Dayalıdır.
PM
Microsoft Güncelleştirmelerini WSUS Sunucunuzda ve ConfigMgr Yazılım Güncelleme Noktasında Görüntüleyebilir ve Yönetebilirsiniz. WSUS ve ConfigMgr Ortamlarında Yerleşik WSUS İşlevselliğini Kullanarak Üçüncü Taraf Güncelleştirmelerini Yayınlayabilir ve Yönetebilirsiniz. Hedef Sistemlerde Windows Update Aracı’nı Kullanarak Talep Üzerine Güncelleştirmeleri Dağıtabilirsiniz.
SMFTS
Solarwinds Serv-U Dosya Sunucusu, Ağa Bağlı Bilgisayarlardan Çeşitli Yollar İle Dosya Transferi Sağlayan Çok Protokollü Bir Dosya Sunucusudur. Yöneticiler, Sunucudaki veya Başka Bir Kullanılabilir Ağ Kaynağındaki Belirli Dosya ve Klasörlere Erişebilen Kullanıcılar Yaratabilirler. Bu Tarz İzinler, Kullanıcıların Bu Kaynaklara Nasıl ve Nereden Erişebileceklerini Tanımlar.
SFTPS
Solarwinds Secure FTP Server İle Hem IPv4 Hem De IPv6 Ağları Üzerinden FTP ve FTPS Kullanarak Güvenilir Dosya Transferi Sağlamanıza Yardımcı Olur. Web Tarayıcısı Kullanarak HTTP Yolu İle Sürükle Bırak Yöntemi İle Çoklu ve Büyük Dosyaları Aktarmanızı Sağlar. IOS ve Android'den HTTP Yoluyla Mobil Cihazlar Dosya Transferi Yapmanızı Sağlar.

Quest

Geometrik olarak artan verileri mevcut sistemlerde en ekonomik şekilde depolayabilir, bilgi güvenliği ve
yönetimini başarıyla gerçekleştirebilir. Ayrıca, hibrit bulut platformlarını yönetmek ve farklı platformlar
arasında uygulama geçişini basitleştirmek için pratik çözümler sunar. Quest çözümleri ile mevcut
bilgilerin veri standartlarıyla uyumluluğunu da sağlar.
Kısaca Quest ile özel kullanıcı erişimini ve kullanıcı kimliklerini yönetin, böylelikle kurumsal kimlik ve
erişim yönetimi kapsamında ortaya çıkan riskleri engelleyin. Rol tabanlı erişim sistemi ile özel oturumlara
ve parolalara güvenli erişim sağlar. Dağıtılmış platformlarda veri yönetimi, uygulama ve sistemlerinizin performanslarını , uç nokta yönetimindeki karmaşayı ve içinde Microsoft bulunan her şeyi
yönetebilirsiniz. IT HERO, Quest ürünleri ile karmaşıklığı basitleştiren, maliyeti ve riski azaltan ve performansı artıran
yazılım araçları ürün ve hizmetleri sunar.
ITOM
Toad For Oracle
Toad For Oracle
İş Çevikliğini Sağlamak İçin Oracle Veritabanı Operasyonlarınızı Modernize Edin. Toad® for Oracle, Ekip İşbirliğini Desteklerken İş Akışınızı Basitleştirmenize, Kod Kusurlarını Azaltmanıza ve Kod Kalitesini ve Performansını İyileştirmenize Yardımcı Olan Tek Geliştirici Aracıdır. Performans Optimizasyonunu ve Risk Azaltmayı Benimserken Yönetim Görevlerini Otomatikleştirin ve Veritabanlarınızı Proaktif Olarak Yönetin. Tüm Oracle Veritabanlarınızda Hassas Verileri Hızlı ve Kolay Bir Şekilde Tanımlayın, Arayın ve Koruyun.
Identity Manager
Identity Manager
Geleneksel Kimlik ve Erişim Yönetimi(IAM) Çerçevelerinin Oluşturulması Pahalıdır ve Uygulanması ve Sürdürülmesi Zaman Alıcıdır. BT, Farklı İş Birimlerinin Çeşitli IAM İhtiyaçlarını Karşılamak İçin, Genellikle Dar Kapsamlı Araçlar ve Güvenlik Politikaları Kümesiyle Çalışır ve Uygulama İçin Manuel Süreçlere Dayanır. Bu, Ortamı Savunmasız Bırakır ve Riski Artırır. Kullanıcılara İhtiyaç Duydukları Verilere ve Uygulamalara Erişim İzni Vererek Riski Azaltın, Verileri Güvenli Hale Getirin, Çalışma Süresi Gereksinimlerini Karşılayın ve Uyumluluğu Sağlayın.
One Identity Safeguard
One Identity Safeguard
Bilgisayar Korsanları, Sistemlerinize ve Verilerinize Erişim Sağlamak İçin Kullandıkları Yöntemleri Sürekli Olarak Geliştirirler. Nihayetinde, Ayrıcalıklı Hesaplarınıza Ulaşmak İsterler. Ancak, Ayrıcalıklı Hesaplara Erişim İçin Güvenli, Verimli ve Uyumlu Bir Yol Sunan Çözümleri Uygulayarak İhlalin Neden Olduğu Zararı Sınırlayabilirsiniz. One Identity Safeguard, Güvenli, Sağlamlaştırılmış Bir Parola Kasası İle Bir Oturum Yönetimi ve İzleme Çözümünü Tehdit Algılama ve Analitik İle Birleştiren Entegre Bir Çözümdür.
Change Auditor
Change Auditor
Her Gün 95 Milyon Active Directory Hesabı Saldırıya Uğruyor ve Her Ay 1,2 Milyon Azure AD Hesabı Ele Geçiriliyor. AD Denetim Günlüklerini Taramak ve Tüm Gürültü İçinde Kritik Olayları Kaçırmak veya Bir Saldırıya İşaret Eden Bir Olay Modelini Tespit Etmekte Başarısız Olmak Gibi Gerçek Bir Riski Göze Alarak Saatler Harcayamazsınız. Şirket İçi veya Hibrit Active Directory'nizin Kararlılığını ve Güvenliğini Sağlamak İçin İhtiyacınız Olan İlk 10 Raporu ve Uyarıyı Keşfetmek İçin Bu Teknik İncelemeye Göz Atın ve Bunları Change Auditor İle Ne Kadar Kolay Alabileceğinizi Görün.
ITSM
Unified Endpoint Management
Unified Endpoint Management
KACE by Quest Ürünleri, Ağınıza (Dizüstü Bilgisayarlar, Tabletler, Akıllı Telefonlar, Yazıcılar, Sunucular, Depolama, Ağ ve Nesnelerin İnterneti gibi) ve Bunları Kullanan Kullanıcıları Keşfetmenize, Yönetmenize Ve Güvenliğini Sağlamanıza Yardımcı Olur. Kapsamlı Envanter Ve Varlık Yönetimi, Güvenlik Açığı Taraması, Otomatik Düzeltme Eki, Ayrıcalık Yönetimi ve Daha Fazlasıyla, Kullanıcılarınız İster Uzak İster Ofiste Olsun, Ortamınızın Kontrolünü Ele Geçirebilirsiniz. KACE ile Bir Sonraki Siber Saldırıya Hazır Olun.
KACE Systems Management
KACE® Systems Management
Ağa Bağlı Herhangi Bir Cihaz İçin Kapsamlı BT Sistemleri Yönetimi. Quest®'in KACE® Systems Management Appliance'ı, Tüm Uç Nokta Yönetimi İhtiyaçlarınızı Karşılamanıza Yardımcı Olur. Bu Kapsamlı Çözüm, Otomatik Uç Nokta İle İlgili İdari Görevler, Tüm Donanım ve Yazılımların Envanteri, Görev Açısından Kritik Uygulamalar ve İşletim Sistemleri İçin Yama Yönetimi Yazılımı, İhlal Riskinin Azalması ve Garantili Yazılım Lisansı Uyumluluğu Sağlar.
KACE® Systems Deployment Appliance
KACE® Systems Deployment Appliance
Hızlı, Otomatik Sistemler ve Disk Görüntüleme Yazılımı. KACE® Systems Deployment Appliance, Yapılandırma Dosyalarının, Kullanıcı Durumlarının, Sürücülerin ve Uygulamaların Dağıtımını Otomatikleştirmenizi Sağlar - İster Tek Bir Cihaza İster Birden Çok Cihaza Yayın Yapıyor Olun. Tekrarlayan Görevlerin Otomasyonu İle Zamandan Tasarruf Ederken Uç Nokta Sistemleri Görüntüleme, İlk Kurulumlar ve Yerinde veya Uzak Uç Noktalara Provizyonun Maliyetini ve Karmaşıklığını Azaltın.
KACE Cloud Mobile Device Manager
KACE Cloud Mobile Device Manager
Basit, Anlaşılır, Bulut Tabanlı Mobil Cihaz Yönetimi. KACE Bulut Mobil Cihaz Yöneticisi, Cihaz Sahipliğinden Bağımsız Olarak Mobil Cihazları Kolayca Kaydettirmek, Kapsamlı Bir Envanter Oluşturmak, Cihazları Sistematik Olarak Yönetmek ve Yapılandırmak ve İş Kaynaklarınızı Güvence Altına Almak İçin Size Görünürlük ve Kontrol Sağlar. Bulut Üzerinden Yönetildiği İçin, Mobil Cihaz Yönetimini Birkaç Gün İçinde Uygulayabilir ve Cihazlarınızı Anında Güvenli Hale Getirebilirsiniz.
KACE Service Desk
KACE Service Desk
Her Büyüklükteki BT Organizasyonu İçin Eksiksiz Bir Bilet Yönetimi Çözümü. BT Ekiplerinin, Kullanıcı Üretkenliğini Artırırken Zorlukları Öncelik Sırasına Koymak, İzlemek, Yönetmek ve Çözmek için Yardıma İhtiyacı Var. KACE® Hizmet Masası, Son Kullanıcıların Sorunları Kendi Başlarına Gidermelerine, Bir Bilgi Tabanını Kullanmalarına veya Telefon, E-posta veya Web Portalı Aracılığıyla Hizmet Talep Etmelerine Olanak Tanıyan Self Servis Özellikleri Sağlar. Entegre Keşif ve Raporlama Araçları, BT Üzerindeki Yükü Azaltırken, Ağınızdaki Her Varlığa İlişkin Değerli Bilgiler Sağlar.

Integration Platform

Çözümlerimiz
Uyandırma Servisi
Uyandırma Servisi
Herhangi Bir Saatte Oluşacak Olan Alarm veya Alarmlar Hakkında Bilgi Sahibi Olmanızı ve Takibini Yapmanızı Sağlar.
Zimmet Formu
Zimmet Formu
Envanter Zimmet Yönetimini Özelleştirilebilir Hale Getirmenizi, Çıktı Alabilmenizi ve Arşivlemenizi Sağlar.
SDP2ANY
SDP2Any
ServiceDesk Plus Ürününüz ile JIRA, SDP veya SAP Gibi Uygulamalarla Kolay Entegrasyon Sağlar.