ManageEngine Ad Self Service Plus – Kurulum Adımları

BLOG2
ITOM / Ürünler

ManageEngine Ad Self Service Plus – Kurulum Adımları

ManageEngine Ad Self Service Plus – Kurulum Adımları

Öncesinde ihtiyaç duyuyorsanız ManageEngine Ad Self Service Plus inceleme yazısını okumanızı öneriyoruz.

ManageEngine Ad Self Service Plus – Parola Resetleme

  • Ad Self Service Plus Installation (Kurulumu)
    • Ürün kurulumu (installation) müşteri tarafına iletilen ister listesindeki tüm isterler tamamlandıktan ve IT HERO danışmanına iletildikten sonra ortalama 10 dakika kadar sürer.
    • Database seçimine göre davranılması, MSSQL seçiminde Mssql kurulumunun müşteri tarafından yapılması beklenir, PGSQL seçilirse kurulum IT HERO danışmanı tarafından yapılacaktır.
  • Ad Self Service Plus Implementation (Konfigürasyon)
    • Ürün kurulduktan sonra Active Directory ile belirli haklara sahip bir kullanıcı ile senkronizasyon yapılır.
    • Gizli sorular belirlenir ve gizlilik ayarları yapılır.
    • Şifre güçlendirici ayarları yapılır.
    • Email , sms ve gina ayarlamaları yapılır.
    • Kullanıcıların self işlemleri için templateler(şablonlar) oluşturulur ve bu aşamadan sonra self işlemler çalışmasını müşterinin bildiği ve yapabildiği kabul edilir. (Son gün verilecek admin eğitimi ile bu konu pekiştirilecektir.)
    • Sms gateway için api çalışması başlatılır.
    • Bilgisayarlara gina yükleme çalışmasına başlanır, örnek olarak bilgisayarlara yüklenir ve bu aşamadan sonra gina yüklemesinin müşterinin bildiği ve yapabildiği kabul edilir. (Son gün verilecek admin eğitimi ile bu konu pekiştirilecektir.)
    • Alarm konfigürasyonları örnek olarak yapılandırılarak bilgilendirilir.
    • Raporlar konusunda eğitim verilerek raporlar hakkında örnekler yapılır.
    • Rapor zamanlamaları konusunda eğitim verilerek örnek zamanlanmiş raporlar yapılır.
    • Rapor zamanlamaları konusunda eğitim verilerek örnek zamanlanmiş raporlar yapılır.
  • Proje Zaman Planı (Lütfen Kullanıcı Sayısına Göre Seçiniz)
    • Sms gateway kullanım durumu ve yapılacak olan konfigürasyonlar kullanıcı sayısı ve kurum büyüklüğüne doğru orantılı olarak artacağından proje adam/gün sayısı artacaktır.
AD Self Service Plus Kullanıcı SayısıSüre/Gün
Teknisyen Sayısı 0 – 10002
Teknisyen Sayısı 1000-25003
Teknisyen Sayısı 2500-5000+4+

Pdf olarak indir

Wireless technology changes every year too, and it’ll continue to change for as long as we can see. Below, we take a look at a few ways wireless tech has changed businesses so far.

The office, in particular, has seen such dramatic changes thanks the improved LAN and WAN services over the last twenty years, allowing our offices to run smoothly, efficiently, and wirelessly.

If there’s one way that wireless technology has changed the way we work, it’s that everyone is now connected, pretty much all the time. Previously, if someone called the office for you but you were out or on the way to a meeting, they’d have to wait to get hold of you. 

(Source: blog.businesscasestudies.co.uk)

Leave your thought here

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Compare
Wishlist 0
Open wishlist page Continue shopping