BLOG9

ManageEngine – Servicedesk Plus – Data Archiving – Veri Arşivleme

ITSM / Ürünler

ManageEngine – Servicedesk Plus – Data Archiving – Veri Arşivleme

https://www.youtube.com/watch?v=JS-5Pn0NQQI

ITSM yardım masası (Manageengine Servicedesk) üzerinde, Veri arşivleme ayarlarını yaparak, kullanıcının kapalı ve/veya çözülmüş isteklerinin arşivlemesini ve ayrı bir saklama durumuna taşımasını sağlayabilirsiniz. Bu seçenek sayesinde, binlerce aktif isteği aktif ekranlarda biriktirmek yerine arşive kaldırabilirsiniz.

Arşivlenmiş duruma (arşivlenmiş isteklere) taşınan istekler mevcut etkin istek listesinden kaldırılacaktır. Arşivlenen bu istekler, ayrı arama seçenekleri ve raporlarıyla ayrı bir set olarak kabul edilir. Geçerli etkin istek listesi, geçerli etkin istek arama seçeneği ve geçerli etkin istek raporu, arşivlenen istekleri içermez. Ek olarak, arşivlenen talepler değiştirilemez, silinemez veya aktif duruma geri taşınamaz. Arşivlenmiş bir talebe verilen herhangi bir cevap, mevcut arşivlenmiş talebin bir iş parçacığı değil, yeni bir talep olarak eklenecektir.

Veri Arşivleme’yi yapılandırmak için,

  1. ServiceDesk Plus’a uygulama ekranının sağ üst bölmesinden “Yönetim” sekmesini tıklayınız.
  2. Genel Ayarlar bloğunun altındaki Veri Arşivleme’yi tıklayınız.
  3. Planlanmış Veri Arşivleme’yi Etkinleştir onay kutusunu tıklayınız.
  4. Arşivlenmesi gereken isteklerin parametrelerini belirtiniz.
  5. Ayarlanan parametreleri kaydetmek için Kaydet’i tıklayın. Arşivleme işlemi yapılandırılmış programa göre gerçekleşir.

Leave your thought here

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir