BLOG13

ManageEngine Servicedesk Plus – Zamanlanmış Raporlar

ITSM / Ürünler

ManageEngine Servicedesk Plus – Zamanlanmış Raporlar

https://www.youtube.com/watch?v=qK4HZ8NwYRk

ITSM uygulaması (ManageEngine Servicedesk Plus) üzerinde oluşturduğunuz yada mevcut standart raporlarınızı oluşturacağınız zamanlanmış rapor seçeneği ile düzenli olarak mail olarak alabilirsiniz. Bu sayede sistem üzerine girerek alacağınız raporlar yerine zamanlanmış raporlar ile daha hızlı ihtiyaç duyacağınız raporlarınıza ulaşabilirsiniz.
Raporlarınızı tanımlı düzenli aralıklarla zamanlamak için Yeni zamanlanmış rapor ayarlarını aşağıdaki adımları izleyerek tamamlayabilirsiniz.

ManageEngine ServiceDesk Plus ana ekranı üzerindeki raporlar sekmesini tıklayınız. Ekrana gelecek pencerede, mevcut olan Tüm Raporlar listelenecektir.

Servicedesk Plus Ana Menü

Ekranın sağ üst köşesindeki alandan Yeni Zamanlanmış Rapor düğmesini tıklayınız. Böylece, Zamanlama Rapor Ayarları sayfasını açılacaktır.

Zamanlanmış Raporlar Ayarlar

Yeni bir zamanlanmış rapor oluşturmak için, Yeni Zamanlama Raporu butonunu tıklayınız. Raporun oluşturulması gereken takvim ve saati kullanarak tarihi rapor sıklığını belirtiniz.

Rapor Zamanlama

Açılır kutudan zamanlanacak raporu seçiniz. Liste, Tüm isteklere göre raporlar, Tamamlanan isteklere göre raporlar, SLA’ya göre Raporlar İhlal edilmiş raporlar vb. gibi mevcut tüm raporları görüntüleyebilirsiniz.

Hazır Raporlar

  1. Oluşturulan raporun gönderileceği kişinin E-posta Kimliğini belirtiniz. Gerekli rapor formatını belirleyiniz ve diğer alanları tamamlayınız.
  2. Rapor tipleri ve detaylarını aşağıda bulabilirsiniz.
    1. Günlük olarak rapor oluşturmak için Günlük Raporu tıklatınız ve planlanacak Tarih, Saat, rapor ve raporun gönderileceği kişinin e-posta adresini belirtiniz.
    2. Haftalık rapor oluşturmak için Haftalık Raporu tıklayınız. rapor oluşturmak istediğiniz haftanın günlerini belirtin. Veya günlük olarak raporlar üretmek için Gündelik onay kutusunu seçiniz. Ayrıca, oluşturulan raporun gönderileceği kişinin saatini, zamanlamaya raporunu ve E-posta Kimliğini belirtiniz.
    3. Aylık raporlar oluşturmak için Aylık Raporu tıklayınız ve raporun oluşturulması gereken ayı belirtiniz. Veya aylık olarak raporlar üretmek için Her Ay onay kutusunu işaretleyiniz. Ayrıca, oluşturulan raporun gönderileceği kişinin saatini, zamanlamaya raporunu ve E-posta Kimliğini belirtiniz.

Hero Tip!: Bir teknisyen silinir veya oturum açma kimlik bilgileri uygulamadan kaldırılırsa, teknisyen tarafından oluşturulan zamanlanmış raporların sahipliği silme/atanmamış oturum açma kimlik bilgisi işlemini gerçekleştiren teknisyene aktarılır. Aktarım tanımlı değil ise raporlarda düzenleme yapılamaz.

Leave your thought here

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Compare
Wishlist 0
Open wishlist page Continue shopping