Ara
Close this search box.

ManageEngine Password Manager Pro: Super Admin Tanımlama

Active Directory üzerinden import edilen bilgisayar kayıtlarının bazılarını ManageEngine ürünü olan Password Manager üzerinde görüntüleyememe sorunu çok sık yaşadığımız problemlerden bir tanesidir. Aslında bu bir problemden ziyade birden fazla “Organizational Unit” üzerinden bölgesel bazlı bilgisayar hesaplarının ayrıştırılmasından kaynaklı yetkisel bir görememe sorunudur. Password Manager üzerindeki standart yetkilere ek olarak nasıl “Süper Admin” olabileceğinizi aşağıdaki adımları takip ederek öğrenebilirsiniz.

İlk adım kendi hesabımızı ya da “Super Admin” rolü vereceğimiz hesabı User tab’ından bulup ve Edit’i tıklayarak hesabımızı düzenlemeliyiz.

Kırmızı işeretli “All passwords in the system” seçeneği seçmemiz yeterlidir.

 

İkinci adım ise “Super Admin” yetkisi oluşturuyoruz. Admin > Customization >> Roles kısmından “Add Role” diyerek rolümüz için bir isim belirleyerek ve hali hazırda var olan “Administrator” yetkisinin template’ini kullanabiliriz.

Bu aşamadaki önemli nokta ise kırmızı işaretli olan “Enable Super Administrator Privileges” ı seçmektir. Seçimi yapıp Rol’ümüzü kayıt ettikden sonra ilgili teknisyene veya kendimize yetkimizi atayabiliriz.

Daha fazla bilgi için IT HERO uzman danışman kadrosu ile iletişime geçebilirsiniz.