Survey Settings – Anket Ayarları

Survey Settings – Anket Ayarları

ITSM uygulaması (Manageengine Servicedesk) üzerinde açılan talepler tamamlandığında, anket uygulayarak müşteri memnuniyeti seviyesini ve destek ekibi hakkındaki yorumlarını, çeşitli parametreler ile kolayca ölçümleyebilirsiniz.

Müşteri memnuniyeti anketini etkinleştirmek ve standart ayarları tamamlamak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz.

  1. Anket Ayarları yapılandırma sihirbazı sayfasını açmak için Servicedesk anasayfasının üst menüsünden Yönetici sekmesine giriniz.
  2. “Kullanıcı Anketi” bölümünden “Anket Ayarları” simgesini seçiniz.
  3.  Ekrana gelecek yapılandırma sayfası üzerinde;
    a.    Anketi etkinleştirmek için “Kullanıcı Anketini Etkinleştir” seçeneğini seçiniz.
    b.    Kullanıcı anket sayfasına ulaştığında veya ankete girdiğinde görüntülenecek Mesajınızı giriniz.
    c.     Sıradaki ekranda E-posta içeriğini düzenleyebiliriz. E-posta İçeriği metin alanına e-postanın amacını belirtiniz. Bu içerik, kişilere gönderilen postada görüntülenecektir.

 

 

 

 

       d.  Diğer gerekli mesaj alanlarını doldurunuz.

  1. Başarı Mesajı: Anket, kullanıcı tarafından başarıyla cevaplandıktan ve gönderildiğinde görüntülenecek mesajı giriniz.
  2. Başarısızlık Mesajı: Anket, anketin cevaplarını zaten gönderen bir kişi tarafından alındığında, bir hata mesajı görüntülemeniz gerekir. Arıza Mesajı metin alanına da girebilirsiniz.
  • Teşekkür Mesajı: Teşekkür mesajını gir. Bu mesaj, anket formundaki gönderme düğmesinin hemen öncesinde görüntülenecektir.

e. Anketi zamanlamak için Anket Planlama bloğunda bulunan seçeneklerden birini seçebilirsiniz. Seçenekler aşağıdaki gibidir.

  1. Bir talep kapatıldı: Her bir talep kapatıldığında anket postası gönderilecektir.
  2. İstek kapatıldı: Mevcut tüm isteklerin kapatılması için istek sayısını belirtiniz. Belirtilen istek sayısı kapandıktan sonra anket postası gönderilecektir.
  • Bir kişiden gelen istekler kapatıldı: Bir kişi için kapatılacak istek sayısını belirtiniz. Belirtilen numaraya ulaşıldıktan sonra, anket posta gönderilir.

 

f. Özel durumları etkinleştir alanını kullanarak;

  1. İlk kriterlere göre anket manuel müdahale olmadan otomatik olarak teknisyenlere gönderilecektir. Bu seçeneği aktif ettiğimizde, anket teknisyenlere gönderilmeyecektir.
  2. İkinci seçenekte; belirleyeceğimiz özel kurallar sayesinde, anketimize tanımlar yapabilir ve gönderilmeyecek durumları tanımlayabiliriz.

 

 

 

g. İşlemler sonunda Kaydet butonunu tıklayınız ve araştırma ayarları kaydediniz.

 

 

 

 

Diğer Yazılar

Posted by suaterdag | August 16, 2018
SolarWinds Service Down Alert
Versiyon SAM 6.2 ve sonrası Adımlar   Windows Servis izlemeye alınır   Web konsol üzerinde Settings > SAM Settings > Create a New Template. Şablon adı girilir, Add Component Monitorve Windows Service...
Posted by ahmetoz | May 15, 2018
OpManager device dependencies – Cihaz bağımlılıkları
Op Manager device dependencies – cihaz bağımlılıkları Bir cihaz için durum yoklaması, başka bir cihaza olan bağımlılığına bağlı olarak kontrol edilebilir. Bu bağımlılık tanımları sonrasında yapılan gereksiz durum kontrollerini engeller. ...
Posted by ahmetoz | May 15, 2018
Desktop Central Ajanını workgroup cihazlara dağıtılması
Workgroupda çalışan cihazlarınızı sisteme basit bir .exe ile ekleyebilirsiniz. Bunun için aşağıdaki linkden AgentinstallationViaIP.zip adındaki dosyayı indiriyoruz. https://www.manageengine.com/products/desktop-central/AgentInstallationViaIP.zip Daha sonra desktop central üzerinde oluşturduğumuz workgroup domain’inin ajanını indiriyoruz. Indirdikten sonra...