Ara
Close this search box.

Blog

ServiceDesk Plus’da Rol Tanımlama

ManageEngine ServiceDesk Plus’da “rol tanımlama”, farklı kullanıcıların sisteme erişim düzeylerini ve yetkilerini belirlemek için kullanılan bir işlemdir. Bir rol, belirli bir işlevselliğe veya veri türüne erişim izinleriyle ilişkilendirilmiş bir kullanıcı grubudur. Rol tanımlama, bir hizmet masası yazılımında güvenlik ve veri gizliliği sağlamak

Devamını oku »

Change Management ile Problem Management Farkı

ManageEngine ServiceDesk, IT servis yönetimini kolaylaştırmak için kullanılabilen bir yazılımdır. BT servis yönetiminin tüm yönlerini kapsar ve IT ekiplerinin IT servislerini daha verimli ve etkili bir şekilde yönetmelerini sağlar. Change Management ve Problem Management, ManageEngine ServiceDesk’te kullanılabilen iki önemli süreçtir. Change Management,

Devamını oku »
Endpoint Central

Endpoint Central ile ServiceDesk Plus Entegrasyonu Neden Önemli?

ManageEngine ServiceDesk ve Endpoint Central, ManageEngine’in IT hizmet masası ve yönetim çözümlerinden ikisidir. Bu iki ürünün entegrasyonu şirkete birçok avantaj sağlayabilir. Özellikle şunları içerebilir: 1. Etkin Varlık Yönetimi: Endpoint Central, ağdaki tüm varlıkları (bilgisayarlar, yazıcılar, mobil cihazlar vb.) otomatik olarak tespit eder

Devamını oku »

Endpoint Central AgentCleanupTool ile Agent Kaldırma

ManageEngine ürünü olan “Endpoint Central UEM” i cihazlarınıza kurduğunuz Agent’lar çeşitli faktörlerden kaynaklı çalışma stabilitesini kaybedebilir. Bu tür durumlarda agentları remote veya local ortamda “repair-reinstall” etmek problemi çözer. Fakat bazı durumlarda agentlar repair-reinstall komutunuza cevap vermez. Bu duruma aşağıdaki maddeler neden olmaktadır. Endpoint

Devamını oku »

ServiceDesk Plus ile Varlıklarınızın Yönetimi Şimdi Daha Kolay

Ürünlerin hızlı ve doğru şekilde taranarak okunmasını ve bilgilerinin otomatik olarak saklanmasını isteriz. ServiceDesk ile varlıkların zimmet durumlarını, ödünç ve iade gibi süreçlerini yönetebileceğiniz imkanlar tanınmaktadır. Ayrıca IT HelpDesk App Uygulaması ile birlikte mobil cihazlar ve internet bağlantısı olan cihazlar aracılığıyla ürünleri

Devamını oku »

Endpoint Central İle Uzaktan Bağlantı Kullanıcı Onayı

IT birimlerinin son kullanıcı onaysız bağlantı kurmaları, IT dışındaki birimlerin (İnsan Kaynakları, Satış vb…) veri güvenliğini riske atabilir. Endpoint Central, son kullanıcıya uzak oturum kontrolü sağlamakla beraber, oturumun kabulu için karar yetkisini son kullanıcıya bırakır. Endpoint Central ile aşağıdaki adımı uygulayarak bu

Devamını oku »

IT HERO Yapay Zeka Koleksiyonu

Sihirli sözcükleri söyleyin ve ardından eşi benzeri görülmeyen benzersiz tasarımlar önünüze serilsin. İşte tam olarak yapay zeka tasarım uygulamalarının yaptığı şey bu. Son yıllarda gelişen yapay zeka teknolojileri bizlere yepyeni görsel tanımlamalar sunuyor. Görmek istediğiniz şeye dair birkaç sözcük yazıyorsunuz ve uygulama

Devamını oku »

ManageEngine Endpoint Central Automated Patch Management

IT cihaz yönetiminin zorunluluğu olan “Yama Yönetimi” özellikle güvenlik açıklarını gidermek ve sistemin senkron çalışmasında büyük rol oynar. Endpoint Central Windows, Mac, Linux ve üçüncü taraf uygulamalar için size otomatik yama yönetimi sunar ve bunu tek bir konsol üzerinden yönetmenize olanak sağlar.

Devamını oku »

Change Auditor Attribute Ekleme Nasıl Yapılır?

İşlerin bilgisayar ortamında yürütüldüğü bir dünyada, son kullanıcı hareketleri ve önemli dökümanlar üzerindeki yapılan değişiliklerin denetimi oldukça önemlidir. Olası bir yanlışlık veya adli vaka durumlarında bu işlemlerin, istenen bilgi harici verinin dışarı çıkmaması şirket güvenliği bakımından önem arz etmektedir. Dijital dönüşümün ardından

Devamını oku »

Güvenlik Zafiyetleri ve Kurumsal Sanitasyon

ManageEngine Vulnerability Manager Plus ile güvenlik ihlali riskini azaltmak için tüm kuruluşunuzu güvence altına alın. Uyarlanabilir yamaları keşfedin. Bunu Vulnerability sanitasyon metodu ile ayrıştırın. Üretici bağımsız birçok sisteme uygun yama dağıtımını, bulut içindeki veya şirket içi uygulamalara, uç noktalara, VPN’lere ve sanal

Devamını oku »

ServiceDesk Plus’da Rol Tanımlama

ManageEngine ServiceDesk Plus’da “rol tanımlama”, farklı kullanıcıların sisteme erişim düzeylerini ve yetkilerini belirlemek için kullanılan bir işlemdir. Bir rol, belirli bir işlevselliğe veya veri türüne erişim izinleriyle ilişkilendirilmiş bir kullanıcı grubudur. Rol tanımlama, bir hizmet masası yazılımında güvenlik ve veri gizliliği sağlamak

Devamını oku »

Change Management ile Problem Management Farkı

ManageEngine ServiceDesk, IT servis yönetimini kolaylaştırmak için kullanılabilen bir yazılımdır. BT servis yönetiminin tüm yönlerini kapsar ve IT ekiplerinin IT servislerini daha verimli ve etkili bir şekilde yönetmelerini sağlar. Change Management ve Problem Management, ManageEngine ServiceDesk’te kullanılabilen iki önemli süreçtir. Change Management,

Devamını oku »
Endpoint Central

Endpoint Central ile ServiceDesk Plus Entegrasyonu Neden Önemli?

ManageEngine ServiceDesk ve Endpoint Central, ManageEngine’in IT hizmet masası ve yönetim çözümlerinden ikisidir. Bu iki ürünün entegrasyonu şirkete birçok avantaj sağlayabilir. Özellikle şunları içerebilir: 1. Etkin Varlık Yönetimi: Endpoint Central, ağdaki tüm varlıkları (bilgisayarlar, yazıcılar, mobil cihazlar vb.) otomatik olarak tespit eder

Devamını oku »

Endpoint Central AgentCleanupTool ile Agent Kaldırma

ManageEngine ürünü olan “Endpoint Central UEM” i cihazlarınıza kurduğunuz Agent’lar çeşitli faktörlerden kaynaklı çalışma stabilitesini kaybedebilir. Bu tür durumlarda agentları remote veya local ortamda “repair-reinstall” etmek problemi çözer. Fakat bazı durumlarda agentlar repair-reinstall komutunuza cevap vermez. Bu duruma aşağıdaki maddeler neden olmaktadır. Endpoint

Devamını oku »

ServiceDesk Plus ile Varlıklarınızın Yönetimi Şimdi Daha Kolay

Ürünlerin hızlı ve doğru şekilde taranarak okunmasını ve bilgilerinin otomatik olarak saklanmasını isteriz. ServiceDesk ile varlıkların zimmet durumlarını, ödünç ve iade gibi süreçlerini yönetebileceğiniz imkanlar tanınmaktadır. Ayrıca IT HelpDesk App Uygulaması ile birlikte mobil cihazlar ve internet bağlantısı olan cihazlar aracılığıyla ürünleri

Devamını oku »

Endpoint Central İle Uzaktan Bağlantı Kullanıcı Onayı

IT birimlerinin son kullanıcı onaysız bağlantı kurmaları, IT dışındaki birimlerin (İnsan Kaynakları, Satış vb…) veri güvenliğini riske atabilir. Endpoint Central, son kullanıcıya uzak oturum kontrolü sağlamakla beraber, oturumun kabulu için karar yetkisini son kullanıcıya bırakır. Endpoint Central ile aşağıdaki adımı uygulayarak bu

Devamını oku »

IT HERO Yapay Zeka Koleksiyonu

Sihirli sözcükleri söyleyin ve ardından eşi benzeri görülmeyen benzersiz tasarımlar önünüze serilsin. İşte tam olarak yapay zeka tasarım uygulamalarının yaptığı şey bu. Son yıllarda gelişen yapay zeka teknolojileri bizlere yepyeni görsel tanımlamalar sunuyor. Görmek istediğiniz şeye dair birkaç sözcük yazıyorsunuz ve uygulama

Devamını oku »

ManageEngine Endpoint Central Automated Patch Management

IT cihaz yönetiminin zorunluluğu olan “Yama Yönetimi” özellikle güvenlik açıklarını gidermek ve sistemin senkron çalışmasında büyük rol oynar. Endpoint Central Windows, Mac, Linux ve üçüncü taraf uygulamalar için size otomatik yama yönetimi sunar ve bunu tek bir konsol üzerinden yönetmenize olanak sağlar.

Devamını oku »

Change Auditor Attribute Ekleme Nasıl Yapılır?

İşlerin bilgisayar ortamında yürütüldüğü bir dünyada, son kullanıcı hareketleri ve önemli dökümanlar üzerindeki yapılan değişiliklerin denetimi oldukça önemlidir. Olası bir yanlışlık veya adli vaka durumlarında bu işlemlerin, istenen bilgi harici verinin dışarı çıkmaması şirket güvenliği bakımından önem arz etmektedir. Dijital dönüşümün ardından

Devamını oku »

Güvenlik Zafiyetleri ve Kurumsal Sanitasyon

ManageEngine Vulnerability Manager Plus ile güvenlik ihlali riskini azaltmak için tüm kuruluşunuzu güvence altına alın. Uyarlanabilir yamaları keşfedin. Bunu Vulnerability sanitasyon metodu ile ayrıştırın. Üretici bağımsız birçok sisteme uygun yama dağıtımını, bulut içindeki veya şirket içi uygulamalara, uç noktalara, VPN’lere ve sanal

Devamını oku »