Ara
Close this search box.

Geçmiş ITSM & ITOM Sempozyum Etkinliği

1. Oturum ''ManageEngine SDP Kullanıcılarına Özel Dijitalleşen Hizmet Kataloğu''

1. Oturumda Sizi Neler bekliyor?

Ayşe Tunçel’in “3 Milyon adet Ticket” deneyimleri ile harmanlanmış, Emrah Akdeveci’ nin ME ServiceDesk Plus ile ilgili son gelişmeleri aktaracağı ve Autom Mate Ürün Müdürü Sayın Eda Reçber Aslan’ın sunumu ile Yeni Nesil Dijitalleşen Hizmet Kataloğu konulu içeriklerin yer alacağı bir oturumdur.

Kimler Katılmalı?

Bu oturuma ManageEngine ServiceDesk Plus kullanan ve Dijitalleşmek isteyen, IT kataloğunu otonom hale getirmek isteyen, yeni nesil Dijital Servis Yönetimini tecrübe etmek isteyen firma yetkililerinin katılımı uygun olacaktır.

Etkinlik Takvimi

  • SDP ile Digital Servis Kataloğu – Eda Reçber ASLAN
  • Müşteri Deneyimi – Ayşe TUNÇEL /HDI
  • Autom Mate Entegrasyonu – Emrah AKDEVECİ/Vitel
  • SDP ile Digital Servis Kataloğu Devam – Eda Reçber ASLAN
  • Soru/Cevap
  • Ödüllü Yarışma – Oculus Quest 2 VR ödülü

Konuşmacılar

Eda Reçber ASLAN
Autom Mate – Ürün Müdürü
Ayşe TUNÇEL
HDİ Sigorta – IT Süreç Geliştirme Kıdemli Müdür
Emrah AKDEVECİ
Vitel A.Ş.
2. Oturum ''ADManager Plus ile Güvenli Kullanıcı Yönetimi''

2. Oturumda Sizi Neler bekliyor?

Özcan ERYALÇIN’ın “ADManager Plus ile Yetkili hesap yönetimi” deneyimleri ile harmanlanmış, Teknik Birim Yöneticisi Ahmet ÖZ’ün sunumu ile ADManager Plus ile Güvenli kullanıcı yönetimi konulu içeriklerin yer alacağı bir oturumdur.

Kimler Katılmalı?

Bu oturuma ManageEngine ADManager Plus kullanmayan veya Yeteneklerini keşfetmek isteyen, AD Yönetimini yetkilendirmek isteyen, AD Raporlama ve Otomasyon süreçlerini görmek isteyen, AD Backup ve Restore işlemlerini daha kolay yapmak isteyen firma yetkililerinin katılımı uygun olacaktır.

Etkinlik Takvimi

  • ADManager Plus Nedir, Ne İşe Yarar? – Ahmet ÖZ
  • Müşteri Deneyimi – Özcan ERYALÇIN
  • AD Kullanıcı Yönetimi, Otomasyon ve Raporlama – Ahmet ÖZ
  • Backup ve Restore işlemleri – Ahmet ÖZ
  • Soru/Cevap
  • Ödüllü Yarışma – Oculus Quest 2 VR ödülü

Konuşmacılar

Ahmet ÖZ
Teknik Birim Yöneticisi
Özcan ERYALÇIN
KLİMASAN - IT Supervisor
3. Oturum ''SolarWinds Kullanıcılarına Özel Autom Robotlar''

3. Oturumda Sizi Neler bekliyor?

Yasin DURGAÇ’ın “SolarWinds’in entegrasyon süreçleri” deneyimleri ile harmanlanmış, SolarWinds Ülke Müdürü Melih ARTAR’ın  SolarWinds’in Türkiye’deki yeri ve SolarWinds Observability hakkında bilgilendirme yaptığı, Teknik Birim Yöneticisi Ahmet ÖZ’ün sunumu ile SolarWinds Kullanıcılarına özel Autom robotlar konulu içeriklerin yer alacağı bir oturumdur.

Kimler Katılmalı?

Bu oturuma SolarWinds Orion platformunu kullanan ve Entegrasyon Yeteneklerini üst seviyeye çıkarmak isteyen firma yetkililerinin katılımı uygun olacaktır.

Etkinlik Takvimi

  • SolarWinds ile Envanter Uygulamanızı entegre edin – Ahmet ÖZ
  • Müşteri Deneyimi – Yasin DURGAÇ
  • SolarWinds Ülke Müdürü Melih ARTAR ile Solarwinds’in Türkiye’deki yeri ve SolarWinds Observability
  • Akıllı alarmlar sizi nasıl bilgilendireceğini bilir – Ahmet ÖZ
  • Soru/Cevap
  • Ödüllü Yarışma – Oculus Quest 2 VR ödülü

Konuşmacılar

Ahmet ÖZ
Teknik Birim Yöneticisi
Yasin DURGAÇ
Kazancı Holding - Siber Güvenlik Yöneticisi
Melih ARTAR
SolarWinds - Ülke Müdürü
4. Oturum ''Endpoint Central ile Unified Endpoint Management''

4. Oturumda Sizi Neler bekliyor?

Şener SARGIN’ın “Endpoint yönetiminin şirketler için önemi” deneyimleri ile harmanlanmış, Satış Öncesi/Sonrası Teknik Takım Lideri Güntaç Emre SÖZEN’in sunumu ile Endpoint Central ile Unified Endpoint Management konulu içeriklerin yer alacağı bir oturumdur.

Kimler Katılmalı?

Bu oturuma ManageEngine Endpoint Central kullanmayan veya yeteneklerini keşfetmek isteyen, Endpoint’ler üzerinde yama yönetimini görmek isteyen, uygulama dağıtım süreçlerini görmek isteyen, Endpoint Central’ın eklentilerini tanımak isteyen firma yetkililerinin katılımı uygun olacaktır.

Etkinlik Takvimi

  • Uç Nokta Yönetimi Nedir? Neden Kullanılmalıdır? – Güntaç Emre SÖZEN
  • Endpoint Central ile Yama Yönetimi Sorun Olmaktan Çıksın – Güntaç Emre SÖZEN
  • Müşteri Deneyimi – Şener SARGIN
  • Departmanlara Özel Uygulama Kataloğu – Güntaç Emre SÖZEN
  • Endpoint Central’ın Yararlı Eklentileri – Güntaç Emre SÖZEN
  • Soru/Cevap
  • Ödüllü Yarışma – Oculus Quest 2 VR ödülü

Konuşmacılar

Güntaç Emre SÖZEN
Satış Öncesi/Sonrası Teknik Takım Lideri
Şener SARGIN
İpragaz - Teknik Altyapı ve Platformlar Lideri
5. Oturum ''ServiceDesk Plus ile ITIL Süreçleri''

5. Oturumda Sizi Neler bekliyor?

Hasan Ali KENDİR’in “ServiceDesk Plus ile Süreç yönetimi” deneyimleri ile harmanlanmış, Teknik Birim Yöneticisi Ahmet ÖZ’ün sunumu ile Service Desk Plus İle ITIL süreçleri konulu içeriklerin yer alacağı bir oturumdur.

Kimler Katılmalı?

Bu oturuma ServiceDesk Plus kullanmayan veya yeteneklerini keşfetmek isteyen, ITIL süreçlerinin yönetimini görmek isteyen, envanter yönetiminde önemli noktaları görmek isteyen, Autom Mate özel içeriği ile İşe Giriş/Çıkış süreçlerinin otomatize edilmesini tecrübe etmek isteyen firma yetkililerinin katılımı uygun olacaktır.

Etkinlik Takvimi

  • ITIL Süreçlerindeki yol arkadaşınız – Ahmet ÖZ
  • Müşteri Deneyimi – Hasan Ali KENDİR
  • Müşteri Deneyimi – Emrah KARAKOÇ
  • Change (Değişiklik) Yönetimi için yol haritası – Ahmet ÖZ
  • Envanter yönetimini otomatize etmek
  • İşe Giriş/Çıkış Süreçlerinin otomatize edilmesi (Autom Mate)
  • ITSM süreçlerinizi modern strateji ile yönetin – Eda Reçber ASLAN
  • Soru/Cevap
  • Ödüllü Yarışma – Logitech G29 Direksiyon Seti ödülü

Konuşmacılar

Ahmet ÖZ
Teknik Birim Yöneticisi
Hasan Ali KENDİR
TURCAS - Bilgi Teknolojileri Müdürü
Eda Reçber ASLAN
Autom Mate – Ürün Müdürü
Emrah KARAKOÇ
THOR DANIŞMANLIK - ManagingPartner
6. Oturum ''4me Kullanıcılarına Özel Yeni Nesil Dijital Servis Yönetimi''

Etkinlik Takvimi

  • 4me ile yeni nesil ITSM -Ali Mehmetoğlu
  • Hizmet Entegrasyonu ve Yönetimi (SIAM) Nedir? – Uğraş Anıl Polat
  • Autom Mate ile 4me entegrasyonları (Whatsapp-Onboarding-SILO Working- Auto CMDB)
  • Soru/Cevap
  • Ödüllü Yarışma – Logitech G29 Direksiyon Seti ödülü

Konuşmacılar

Ali MEHMETOĞLU
Autom Mate Ürün Müdürü
Uğraş Anıl POLAT
Bilge Adam - Service Management Unit Manager
7. Oturum ''SolarWinds'in 4 Temel Modülü ile Yapabilecekleriniz''

7. Oturumda Sizi Neler bekliyor?

SolarWinds Ülke Müdürü Melih ARTAR’ın SolarWinds modülleri ile uçtan uca monitoring sunumu ve Teknik Birim Yöneticisi Ahmet ÖZ’ün sunumu ile SolarWinds’in 4 temel Modülü ile yapabilecekleriniz konulu içeriklerin yer alacağı bir oturumdur.

Kimler Katılmalı?

Bu oturuma SolarWinds Orion Platformu kullanmayan veya Yeteneklerini keşfetmek isteyen, Monitoring’in temelini görmek isteyen, Bandwith yönetiminde önemli noktaları görmek isteyen, SAM ile Uygulama monitoring yapmak isteyen ve NCM ile Konfigürasyon yönetiminde neler yapılacağını görmek isteyen firma yetkililerinin katılımı uygun olacaktır.

Etkinlik Takvimi

  • NPM ile Vendor bağımsız monitoring – Ahmet ÖZ
  • Bandwith yetmiyor ama neden? NTA ile Flow Analizi – Ahmet ÖZ
  • SW modulleri ile uçtan uca Monitoring – Melih ARTAR
  • SAM ile Uygulama izlemek – Ahmet ÖZ
  • NCM – Config yönetimi ve Compliance Raporları
  • Soru/Cevap
  • Ödüllü Yarışma – Logitech G29 Direksiyon Seti ödülü

Konuşmacılar

Ahmet ÖZ
Teknik Birim Yöneticisi
Melih ARTAR
SolarWinds Ülke Müdürü
8. Oturum ''Otomotiv ve Üretim Sektörüne Özel Dijital Robotlar''

Etkinlik Takvimi

  • Otomotiv ve Üretim Sektörüne Özel Dijital Robotlar – Ali MEHMETOĞU
  • Teknorot – Mennan ÖZTÜRK
  • Soru & Cevap
  • Ödüllü Yarışma – Logitech G29 Direksiyon Seti ödülü

Konuşmacılar

Ali MEHMETOĞLU
Autom Mate Ürün Müdürü
Mennan ÖZTÜRK
Teknorot – IT Direktör
9. Oturum ''Modern RPA ile Yarının Geleceği''

Etkinlik Takvimi

  • 14:00 – 14:10: Açılış
  • 14:10 – 15:25: “Autom Mate – Modern RPA” – Bengisu Kantekin
  • 14:25 – 14:50: “Yeni Normal ve Resesyonun Etkileri ileBaşa Çıkmak” – Çağlayan AYDIN
  • 14:50 – 15:05: “Gelecek RPA’siz Gelmez” – Ufuk TARHAN
  • 15:05 – 15:15: “5 Dakikanın altında 3 adet Entegrasyon ve Otomasyon örneği”
  • 15:15 – 15:30: “Autom Mate ve Türkiye” – Hayriye TURGUT
  • 15:30 – 15:45: Ödüllü Yarışma

Konuşmacılar

Çağlayan AYDIN
Autom Mate - Kurucu/CEO
Ali MEHMETOĞLU
Autom Mate - Ürün Müdürü
Hayriye TURGUT
IT HERO - Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yrd.
Fütürist, Ekonomist, Yazar
Bengisu KANTEKİN
Autom Mate - İş Analisti