Posted by itheroofficial2 | 10 November 2017| Uncategorized
ManageEngine ServiceDesk Plus – Veri Arşivleme

  ITSM uygulaması (Manageengine Servicedesk) üzerinde, Veri arşivleme ayarlarını yaparak, kullanıcının kapalı ve/veya çözülmüş isteklerinin arşivlemesini ve ayrı bir saklama durumuna taşımasını sağlayabilirsiniz. Bu seçenek sayesinde, binlerce aktif isteği aktif ekranlarda biriktirmek yerine arşive kaldırabilirsiniz. Arşivlenmiş duruma (arşivlenmiş isteklere) taşınan istekler mevcut etkin istek listesinden kaldırılacaktır. Arşivlenen bu istekler, ayrı arama seçenekleri ve raporlarıyla ayrı...

Posted by oguzhan | 10 November 2017| ITSM, Ürünler
Support Groups – Destek Grupları

Support Groups – Destek Grupları   ITSM uygulaması (Manageengine Servicedesk) üzerinde Destek Grupları tanımlayarak, yardım masası ekibinizin sınıflandırmasını sağlayabilirsiniz. Böylece gelen talepler kategorilere ayrılır ve teknisyenlerin uzmanlığına bağlı olarak talepler dağıtılır. Destek gruplarını yapılandırarak, birden fazla destek ekibi, her bir grup için e-posta ayarları olan ayrı gruplar halinde sınıflandırılarak yönetebilirsiniz. Teknisyenleri sadece kendi gruplarındaki talepleri...

Posted by itheroofficial2 | 10 November 2017| ITSM, ITSM&ITOM, Ürünler
ManageEngine ServiceDesk Plus – Servis Seviyesi Anlaşmaları

ManageEngine ServiceDesk Plus - Servis Seviyesi Anlaşmaları ITSM uygulaması (Manageengine Servicedesk) üzerinde, IT ekibi tarafından yürütülen hizmetler için tanımlanmış Servis Seviyesi Anlaşmalarına (SLA-Service Level Agreements) tanımlayarak, ekibinizin verimliliğini, etkililiğini ve yanıt verme oranını değerlendirebilirsiniz. SLA'lar bir kişi, ekip veya iş önceliği için tanımlanabilir. İstekler, bir SLA kuralı tarafından yönetilir ise, gelen bir isteğin önceliği otomatik...

Posted by oguzhan | 10 November 2017| ITSM, Ürünler
Survey Settings – Anket Ayarları

Survey Settings – Anket Ayarları ITSM uygulaması (Manageengine Servicedesk) üzerinde açılan talepler tamamlandığında, anket uygulayarak müşteri memnuniyeti seviyesini ve destek ekibi hakkındaki yorumlarını, çeşitli parametreler ile kolayca ölçümleyebilirsiniz. Müşteri memnuniyeti anketini etkinleştirmek ve standart ayarları tamamlamak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz. Anket Ayarları yapılandırma sihirbazı sayfasını açmak için Servicedesk anasayfasının üst menüsünden Yönetici sekmesine giriniz. “Kullanıcı...

Posted by oguzhan | 01 November 2017| ITSM, Ürünler
ManageEngine – Servicedesk Plus – Data Archiving – Veri Arşivleme

ManageEngine - Servicedesk Plus - Data Archiving – Veri Arşivleme ITSM yardım masası (Manageengine Servicedesk) üzerinde, Veri arşivleme ayarlarını yaparak, kullanıcının kapalı ve/veya çözülmüş isteklerinin arşivlemesini ve ayrı bir saklama durumuna taşımasını sağlayabilirsiniz. Bu seçenek sayesinde, binlerce aktif isteği aktif ekranlarda biriktirmek yerine arşive kaldırabilirsiniz. Arşivlenmiş duruma (arşivlenmiş isteklere) taşınan istekler mevcut etkin istek listesinden...

Posted by itheroofficial | 18 October 2017| ITSM, ITSM&ITOM, Ürünler
ManageEngine ServiceDesk Plus – Kullanıcı Rolleri

ITSM uygulaması (Manageengine Servicedesk) üzerinde tanımlı her teknisyene, uygulamada belirli görevleri yürütmek için izin seti tanımlanmaktadır. Bu erişim izinlerine Roller denir. Roller, uygulamanın çeşitli modülleri temel alınarak tanımlanır. Kullanıcı rol grubu oluşturmak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir. ServiceDesk Plus uygulaması üzerinden Yönetici sekmesini tıklayınız. Kullanıcılar bloğunda Roller'i tıklayınız. Ekrana Rol listesi görünümü sayfası görüntülenecektir. Ekranın sağ...

Posted by itheroofficial | 01 October 2017| ITSM, Ürünler
ManageEngine Servicedesk Plus – Yedekleme Zamanlaması

ManageEngine Servicedesk Plus - Yedekleme Zamanlaması   ITSM uygulaması (ManageEngine Servicedesk Plus) üzerinde kayıtlı veritabanınızın yedeğini alarak, uygulama üzerindeki kayıtlarınızı koruyabilirsiniz. Bu sayede yaşanılacak beklenmedik (Disaster durumlarında) hatalarda uygulamayı son backup üzerinden geri yükleyebilir yada, ihtiyaç duyacağınız uygulama kayıtlarına ulaşabilirsiniz. Tüm dosyaların düzenli aralıklarla yedeklenmesi için yedekleme ayarlarını aşağıdaki adımları izleyerek tamamlayabilirsiniz. ITSM uygulamanızın (ManageEngine...

Posted by itheroofficial | 01 October 2017| ITSM, Ürünler
ManageEngine Servicedesk Plus – Tatillerin Yönetilmesi

ManageEngine Servicedesk Plus - Tatillerin Yönetilmesi   ITSM uygulaması (Manageengine Servicedesk Plus) üzerinde şirketinize ait şirketiniz de belirlenmiş Tatilleri ayarlayabilirsiniz. Bu tanım sayesinde, şirketinizin kapalı olacağı günleri (haftalık tatilker hariç) yapabilir Yılbaşı tatili gibi tekrarlanan tatilleri ayarlayabilirsiniz. Böylece, belirlenen tatil günlerinde sistem tanımları, SLA süreleri gibi zamanlar dondurulmuş olacaktır. Tatil tanım ekranına, ManageEngine ServiceDesk Plus...

Posted by itheroofficial | 01 October 2017| ITSM, Ürünler
ManageEngine – Servicedesk Plus – Zamanlanmış Raporlar

ManageEngine Servicedesk Plus - Zamanlanmış Raporlar ITSM uygulaması (ManageEngine Servicedesk Plus) üzerinde oluşturduğunuz yada mevcut standart raporlarınızı oluşturacağınız zamanlanmış rapor seçeneği ile düzenli olarak mail olarak alabilirsiniz. Bu sayede sistem üzerine girerek alacağınız raporlar yerine zamanlanmış raporlar ile daha hızlı ihtiyaç duyacağınız raporlarınıza ulaşabilirsiniz. Raporlarınızı tanımlı düzenli aralıklarla zamanlamak için Yeni zamanlanmış rapor ayarlarını aşağıdaki...