Ayşe Tunçel’in “3 Milyon adet Ticket” deneyimleri ile harmanlanmış, Emrah Akdeveci’ nin ME ServiceDesk Plus ile ilgili son gelişmeleri aktaracağı ve Autom Mate Ürün Müdürü Sayın Eda Reçber Aslan’ın sunumu ile Yeni Nesil Dijitalleşen Hizmet Kataloğu konulu içeriklerin yer alacağı bir oturumdur.
Bu oturuma ManageEngine ServiceDesk Plus kullanan ve Dijitalleşmek isteyen, IT kataloğunu otonom hale getirmek isteyen, yeni nesil Dijital Servis Yönetimini tecrübe etmek isteyen firma yetkililerinin katılımı uygun olacaktır.
Özcan ERYALÇIN’ın “ADManager Plus ile Yetkili hesap yönetimi” deneyimleri ile harmanlanmış, Teknik Birim Yöneticisi Ahmet ÖZ’ün sunumu ile ADManager Plus ile Güvenli kullanıcı yönetimi konulu içeriklerin yer alacağı bir oturumdur.
Bu oturuma ManageEngine ADManager Plus kullanmayan veya Yeteneklerini keşfetmek isteyen, AD Yönetimini yetkilendirmek isteyen, AD Raporlama ve Otomasyon süreçlerini görmek isteyen, AD Backup ve Restore işlemlerini daha kolay yapmak isteyen firma yetkililerinin katılımı uygun olacaktır.
Yasin DURGAÇ’ın “SolarWinds’in entegrasyon süreçleri” deneyimleri ile harmanlanmış, SolarWinds Ülke Müdürü Melih ARTAR’ın SolarWinds’in Türkiye’deki yeri ve SolarWinds Observability hakkında bilgilendirme yaptığı, Teknik Birim Yöneticisi Ahmet ÖZ’ün sunumu ile SolarWinds Kullanıcılarına özel Autom robotlar konulu içeriklerin yer alacağı bir oturumdur.
Bu oturuma SolarWinds Orion platformunu kullanan ve Entegrasyon Yeteneklerini üst seviyeye çıkarmak isteyen firma yetkililerinin katılımı uygun olacaktır.
Şener SARGIN’ın “Endpoint yönetiminin şirketler için önemi” deneyimleri ile harmanlanmış, Satış Öncesi/Sonrası Teknik Takım Lideri Güntaç Emre SÖZEN’in sunumu ile Endpoint Central ile Unified Endpoint Management konulu içeriklerin yer alacağı bir oturumdur.
Bu oturuma ManageEngine Endpoint Central kullanmayan veya yeteneklerini keşfetmek isteyen, Endpoint’ler üzerinde yama yönetimini görmek isteyen, uygulama dağıtım süreçlerini görmek isteyen, Endpoint Central’ın eklentilerini tanımak isteyen firma yetkililerinin katılımı uygun olacaktır.
Hasan Ali KENDİR’in “ServiceDesk Plus ile Süreç yönetimi” deneyimleri ile harmanlanmış, Teknik Birim Yöneticisi Ahmet ÖZ’ün sunumu ile Service Desk Plus İle ITIL süreçleri konulu içeriklerin yer alacağı bir oturumdur.
Bu oturuma ServiceDesk Plus kullanmayan veya yeteneklerini keşfetmek isteyen, ITIL süreçlerinin yönetimini görmek isteyen, envanter yönetiminde önemli noktaları görmek isteyen, Autom Mate özel içeriği ile İşe Giriş/Çıkış süreçlerinin otomatize edilmesini tecrübe etmek isteyen firma yetkililerinin katılımı uygun olacaktır.
SolarWinds Ülke Müdürü Melih ARTAR’ın SolarWinds modülleri ile uçtan uca monitoring sunumu ve Teknik Birim Yöneticisi Ahmet ÖZ’ün sunumu ile SolarWinds’in 4 temel Modülü ile yapabilecekleriniz konulu içeriklerin yer alacağı bir oturumdur.
Bu oturuma SolarWinds Orion Platformu kullanmayan veya Yeteneklerini keşfetmek isteyen, Monitoring’in temelini görmek isteyen, Bandwith yönetiminde önemli noktaları görmek isteyen, SAM ile Uygulama monitoring yapmak isteyen ve NCM ile Konfigürasyon yönetiminde neler yapılacağını görmek isteyen firma yetkililerinin katılımı uygun olacaktır.
Çanakkale Teknopark Yerleşkesi, A Blok, No:12 Sarıcaeli Köyü, Merkez, ÇANAKKALE