Ara
Close this search box.

ServiceDesk Plus Arayüz Hatasının Nedeni ve Çözümü.

Servicedesk Plus Kullanıcısı Müşterilerimiz İçin Önemli Bilgilendirme;
Google Chrome ve Ms Edge tarayıcılarını son versiyona yükseltilince Servicedesk
Plus yazılımının arayüzünde problem çıkmaktadır. 

Bu problemin nedeni ve çözümü için yapılması gerekenleri aşağıda bulabilirsiniz. 
Kök Nedeni: Chrome, kendi içerisinde bulunan Zamanlayıcı’yı bir değişken olarak
tanımladı ve ne yazık ki aynı değişken ServiceDesk Plus’ta kullanılıyor ve Chrome
API’sinin zamanlayıcı’ değişkeni, Servicedesk Plus uygulamasının değişkenini
(kaynak yönetiminde kullanılır) geçersiz kılıyor ve bu da soruna neden oluyor.
Kritiklik Durumu: Kullanıcılardan herhangi biri Chrome sürümünü son versiyona
yükseltiyorsa, bir çakışma olur ve arayüz gelmemeye başlar. Bu sorun ServiceDesk
Plus sürümlerinden bağımsız olarak ortaya çıkmıştır.

Sorunu Düzeltmek için;

Adım 1 : Aşağıdaki zip dosyasını indirin ve nonCompatibleBrowsers.js adlı dosyayı
zipten çıkarın.
Adım 2 : Bu dosyayı yazılımın kurulu olduğu sunucuda
Drive:/ManageEngine /ServiceDesk/webapps/ROOT/scripts klasörüne taşıyın ve
dosyayı hedefte değiştirin. (Bu değişikliği yapmadan eski dosyanın yedeğini alınız.)
Adım 3 : Tarayıcı önbelleğini temizleyin ve browser’ınızı kapatıp yeniden açınız.
Not: Düzeltme, sunucunun/servisin yeniden başlatılmasını gerektirmez. Tarayıcı
önbelleğini temizlemek yeterlidir.

Aşağıdaki dosyanın uzantısından .txtyi silerek kullanımını sağlayabilirsiniz. 

Dosyayı indirmek için TIKLAYIN!


Destek için bizimle iletişim geçebilirsiniz:  [email protected]